heenrijs/eerste indruk - Reisverslag uit Denemarken, Nederland van Jorn Zon - WaarBenJij.nu heenrijs/eerste indruk - Reisverslag uit Denemarken, Nederland van Jorn Zon - WaarBenJij.nu

heenrijs/eerste indruk

Door: jorn

Blijf op de hoogte en volg Jorn

02 Juni 2015 | Nederland, Denemarken

Hallo,

Ik ben maandag ochtend vertrokken samen met klasgenoot Britt thijsen. De rijs is erg goed verlopen tegen de avond waren we dan ook in Denemarken.
ik ben bij de familie van Hees het is een echt familie bedrijf. het bestaat uit 2 bedrijven de oudste zoon zit op een bedrijf en ik verblijf op het ander bedrijf bij zijn ouders.

De eerste indruk is goed. Heb een goede rondleiding gehad met duidelijke uitleg.
de 1e dag is goed verlopen we hebben wat hokken uitgemest en de dagelijkse werkzaamheden gedaan.

jorn,

• 03 Juni 2015 - 07:04

Tante Anita, Ome Jack En De Andere Swolfsjes:

Fijn, dat je goed ben aangekomen. Wij wensen je een fijne leerzame stageperiode en een gezellige tijd in Denemarken!!! Geniet ervan!!!

• 03 Juni 2015 - 08:13

Wim, Karen, Nick En Rolf:

Hoi Jorn, Leuk dat je een stageverslag bij gaat houden. We zullen het zeker gaan volgen. Heel veel plezier en we hopen dat je het heel erg naar je zin zult hebben.

• 03 Juni 2015 - 08:39

Theo, Ilse En Wouter:

Hoi Jorn,

Ook jullie zijn gelukkig goed aangekomen!
    Heel veel plezier tijdens je stage in Denemarken.
    Tot over ruim een week!

• 03 Juni 2015 - 13:32

Familie Klaassen:

Hoi Jorn, fijn dat de heenreis goed gegaan is. Leuk je te volgen, een fijne tijd gewenst in Denemarken!! Groetjes van ons allemaal.

• 03 Juni 2015 - 14:09

Marian Van Zon:

Hey Boer in Denemarken, mooi dat jullie goed zijn aangekomen en dat de eerste stallen al zijn uitgemest. Heb je tenminste niet voor niets die hele reis ondernomen. Geniet van alle nieuwe indrukken en ervaringen en ook veel gezelligheid gewenst. Groetjes, ook van Arnold

• 03 Juni 2015 - 20:03

Anja:

Hoi Jorn, leuk dat wij jou een beetje kunnen volgen tijdens jouw stageperiode. De start is positief, dus dat is goed om te horen. Veel succes en ook plezier natuurlijk. Groetjes uit Galder

• 03 Juni 2015 - 21:44

Fam Smans:

is wel leuk om je te volgen hoe het gaat in denemarken
    geniet er van gr van ons

• 06 Juni 2015 - 11:23

Jorn Van Zon:

bedankt voor de leuke reacties!

• 12 Juni 2015 - 19:39

Arie :

hoe is het met jorn al goed op stap geweest en mag je met een jd rijden