2e week - Reisverslag uit Denemarken, Nederland van Jorn Zon - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Denemarken, Nederland van Jorn Zon - WaarBenJij.nu

2e week

Door: jorn van zon

Blijf op de hoogte en volg Jorn

12 Juni 2015 | Nederland, Denemarken

afgelopen weekend ben ik met 5 klasgenoten naar herningen geweest een stad redelijk dicht in de buurt en ik heb nog een bedrijf bezocht. in het begin van de week zijn we begonnen met het slopen van varkens stallen hier willen ze stierkalfjes in gaan houden.

Op woensdag zijn we met alle werknemers naar een opendag van een bedrijf wiste kijken dat holstein koeien kruist met het ras fleckfieh. Ook zijn we rond het huis wat aan het bestraten. dit doen we pas als we in de stal klaar zijn. het is nu vrijdag avond we gaan bbqen.
foto's volgen nog.
Hallee,

• 12 Juni 2015 - 19:32

Tante Anita:

Jorn, fijn, dat je het goed maakt in Denemarken; stage lopen, erop uit met klasgenoten en nu lekker bbqen.
    Bij ons heeft jullie Dylan deze week het gras gemaaid en dat is gisteren ingekuild. Net wat regen gehad dat was heel erg welkom. Fijn weekend!!! Groetjes Ome Jack, Tante Anita en de andere Swolfsjes