week 3 - Reisverslag uit Denemarken, Nederland van Jorn Zon - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Denemarken, Nederland van Jorn Zon - WaarBenJij.nu

week 3

Blijf op de hoogte en volg Jorn

20 Juni 2015 | Nederland, Denemarken

Nu al op de helft, de tijd vliegt voorbij. s'morgens begin ik gelijk met het voeren van de koeien en als de kalveren en droge koeien het op hebben ook. Van de week hebben we de strooi hokken waar de opstart groep en de droge koeien lopen uitgemest. Ik heb bij een boer in de buurt roosters gehaald die ze daar gekocht hadden. dat waar heel wat vrachtjes.
woensdag zijn we nog naar een bedrijf wiste kijken dat een goeie kennis is van mijn stageboer. Was een erg mooi bedrijf met 300/400 koeien en carrousel melkstal.
vrijdag avond ben ik met een zoon en 2 andere stagelopers naar de trekkertrek in de buurt geweest dat was erg gezellig. en zaterdag middag zijn we naar een veiling geweest daar kun je van allerlei machines bekijken en er worden machines geveild.
Vanavond hebben we met een paar klasgenoten afgesproken om te gaan bbqen.

De groeten,

• 20 Juni 2015 - 19:04

Marian Van Zon:

Hoi Jorn,
    Dus ook in Denemarken gaat de tijd snel. Mooi bedrijf waar je stage loopt en het Deens bier lijkt goed te smaken. Leuk dat je tijd hebt om ook andere bedrijven te bezoeken en met klasgenoten activiteiten kunt ondernemen. Kun je een beetje communiceren met de Denen? Volgens mij verstaan ze je prima als je plat Hultens praat. Nog een leuke 2e helft van je stage en succes met het stageverslag, want ja er zit natuurlijk ook een "leuke" opdracht aan vast, toch? Wij gaan morgen met de familie BBQ'en, hopelijk is het een beetje lekker weer met wat zon. Groetjes, Marian

• 21 Juni 2015 - 22:08

Anja En Eric:

Hey Jorn,
    Weer een leuk verhaal!
    Het loopt daar bij jou allemaal gesmeerd zo te lezen.
    Het werk op de boerderij en in je vrijetijd genoeg te beleven. Spreek je al een beetje deens.........?
    Nog veel plezier en succes voor de komende 3 weken.

• 22 Juni 2015 - 21:34

Ine Vermeer:

Ha die Jørn,

Een fijne stageplek zo te lezen. En... Ook nog tijd voor uitstapjes.

• 03 Juli 2015 - 10:07

M. Bogaerts:

hallo Jorn,

fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt en bovendien in de gelegenheid wordt gesteld een keer om je heen te kijken zoals de veiling.
    ik weet dat jouw stagebegeleider erg over je te spreken is.

ik wens je een leerzame en fijne stagetijd toe.

m.bogaerts

• 03 Juli 2015 - 22:22

Anja En Eric:

Hey die Jorn,
    Al ff niets meer van je gehoord............. Druk daar in Denemarken?
    Is het bij jou ook echt zomers net als hier!?
    Nog 1 weekje en het zit er al weer op.
    Geniet er nog van.
    Wij gaan morgen feesten bij jullie pap en mam.

Groeten, Anja en Eric